close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדריך עבודה בגובה

מערכת שורשז סיוון, תשפא18/05/2021

חשוב מאוד לבצע את עבודה בגובה בצורה הבטוחה ביותר ובצורה נכונה

תגיות:

עבודה בגובה היא עבודה שמתאפיינת בסיכונים מסוימים. זן הסיבה העיקרית, כמובן, שחשוב מאוד לבצע את העבודה המדוברת בצורה הבטוחה ביותר ובצורה נכונה.

בכלל הוא די פשוט וברור- כל אדם שמופקד על הכשרת עובדים שחלק מהעבודה שלהם היא בגובה של 2 מטר ומעלה, שהעבודה מתבצעת מעל משטחים מסוכנים ולא מוגדרים או שהעבודה מתבצעת תוך שימוש בבמות הרמה, מלגזות, פיגומים וכו, חיניב לבחור במדריך עבודה לגובה אשר יעביר את ההדרכה הרלוונטית לעובדים על מנת שיעבדו בצורה בטוחה עד כמה שניתן וישובו לביתם בסיום יום עבודה בשלום. כיום ניתן למצוא לא מעט מדריכים לעבודה בגובה ויש לבחור את המדריך הטוב ביותר על מנת שההדרכה תהיה יעילה ואיכותית.

הדרכות עבודה בגובה המועבר על ידי מדריך מנוסה ומקצועי לעבודה בגובה, מלמד את העובדים את כל מה שחשוב על עבודה שכזאת לרבות: ידע עיוני נרחב וכלים מעשיים יקרי ערך במגוון נושאים וביניהם: היכרות עם כל משטחי העבודה הרלוונטיים בגובה כגון: גגות שבירים, פיגומים, במות הרמה ועוד. הכרות עם ציוד המגן הבסיסי ואופן השימוש בו, הכרות מערכות שונות וחשובות למניעת נפילות, הכרות עם מערכות לבלימת נפילות שנועדו להגן על מי שעובד על סולם גבוה, משטחים שעלולים להישבר ועוד. מידע אודות אזורים שעלולים לשרור בהם תנאים בעייתיים ועל כן חשוב מאוד לדעת כיצד לגשת אליהם ואיך לצאת מהם. בין החללים שהמדריך מכשיר את העובדים להתמצא בהם ניתן למצוא: בורות, מרתפים, תעלות ביוב, מכלי אחסון, מקומות ניקוז סגורים ועוד. מידע על נושא החילוץ הכולל תרגול של כלל הדרכים השונות לחלץ עמיתים לעבודה שנקלעו למצוקה באופן האקטיבי ביותר, כמו גם הבטיחותי ביותר.

כיצד בוחרים מדריך לעבודה בגובה?
אין ספק כי הדרכה בגובה היא הדרכה חשובה מאוד אשר חייבת להתבצע על ידי מדריך עבודה בגובה מקצועי ומנוסה בתחום. בסופו של דבר, מדובר על הדרכה שהמטרה שלה היא למנוע באופן ניכר תאונות עבודה שיכולות לסכן באופן מהותי את חייהם של העובדים. מעבר לעובדה שעל פי החוק כל עובד שעובד בגובה של 2 מטר ויותר מחויב לעבור את ההדרה המדוברת, הרי שכל מעסיק שאחראי על עובדים מעין אלה חייב להבין כי מדובר על הדרכה קריטית עבור בטיחות העובדים שלו.




על כן, יש צורך לבחור במדריך עבודה לגובה אשר ידוע כמקצועי, מנוסה ואיכותי. טרם תבחרו במדריך לעבודה בגובה, עליכם לבדוק כי הוא מנוסה ומקצועי, כי יש לו המלצות רבות בתחום וכי הוא מוסמך להעביר את ההדרכות המדוברות בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות. רק לאחר שתקבלו המלצות ותבררו היטב אודות מדריך מעין זה, תוכלו לבחור בו עבור העברת הדרכה בגובה הידועה כחשובה מאוד כיום. בכדי להבטיח שכל העובדים יגיעו לביתם בשלום בסוף יום עבודה, אין ספק שיש לבחור בהדרכת עבודה בגובה.

המרכז להדרכות גובה מדריכים להדרכות עבודה בגובה בפריסה ארצית

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה